Office Assistant

Solliciteer nu

Office Assistant

Ben jij de duizendpoot die alles op rolletjes laat lopen? Dan hebben wij voor jou de droombaan. Wij zoeken een enthousiaste Office Assistant als centraal aanspreekpunt voor ons bedrijf.

24-32 uur· Haarlem

Wat ga je doen?

Als Office Assistant bij Onze Kapel assisteer je bij de dagelijkse taken en plichten van het kantoor. Je weet de weg binnen de organisatie en zorgt voor een representatieve omgeving waar de kwaliteit terugkomt in alle details. Taken omvatten onder meer:

  • Voorbereiden en ontvangen van klanten bij kantoorafspraken
  • Beantwoorden van telefoon
  • Ordenen, toewijzen en archiveren van mail uit algemene inbox
  • Plannen van vergaderingen en afspraken
  • Controleren van urenadministratie
  • Bijhouden, bestellen en aannemen van boodschappen, koffie en kantoorartikelen
  • Klaarzetten van lunch
  • Opruimen en wegbrengen van post en pakketjes
  • Voorbereiden van verjaardagen en algemene teambijeenkomsten
  • Netjes houden van gezamenlijke ruimtes
  • Ondersteuning van administratieve taken
  • Ondersteuning van productie tijdens evenementen
  • Waar nodig ondersteuning bieden op andere gebieden

Wie zijn wij?

Aandacht voor merken én mensen. Want wij geloven dat elk teamlid bijdraagt aan het succes van ons bedrijf. Vanuit onze monumentale kapel in Haarlem werken wij met ons team van 22 man om mensen te bewegen. Wij creëren effectieve branding, content en campagnes. Dat doen we nu al 27 jaar voor grote merken en voor merken die groot willen worden.

Onze Kapel gelooft in mensen die met volle overtuiging werken voor en mét onze klanten. Wij zijn een no-nonsense bureau en verwachten zelfstandigheid, ownership en een gezonde dosis humor. Een platte organisatiestructuur met weinig tot geen tussenliggende managementlagen. Bij ons doe je waar je goed in bent. Je hebt de ruimte om je te ontwikkelen en vooral met elkaar mooi en spraakmakend werk te maken in een ontspannen werksfeer en unieke omgeving.

Checklist

Pas jij bij Onze Kapel? 

  • Je bent in het bezit van een vakgerichte opleiding op mbo-niveau.
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent een klantgericht, nauwkeurig en zelfstandig.

  • Je durft initiatief te tonen.

  • Je bent breed inzetbaar en communicatief sterk.

  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

  • Je hebt kennis en ervaring met diverse computersystemen, waaronder Apple en Microsoft Office.

  • Je bent minimaal 24 uur beschikbaar, werkdagen worden in goed overleg afgesproken.

Herken jij je in bovenstaande beschrijving? Heb jij zin in een leuke, uitdagende baan in misschien wel het mooiste pand van Haarlem? Dan ben jij de persoon die we zoeken. Laat van je horen!

Recruiters: acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.